ПРОЕКТУВАННЯ ДОК-СТАНЦІЇ ДЛЯ МОБІЛЬНОЇ РОБОТОТИЗОВАНОЇ ПЛАТФОРМИ ТИПУ AGV

УДК:004.896

DOI:10.25140/2411-5363-2018-4(14)-210-215

Автор:

Семйон Ян , Технічний університет Кошице, Машинобудівний факультет, Інститут технологій, мехатроніки і робототехніки, факультет робототехніки (Komenskeho Park 8, 042 00 Kosice, Slovakia).

Грекса Ян, Технічний університет Кошице (Letna 9,042 00 Košice, Slovak Republic).

Мако Петер , Технічний університет Кошице, Машинобудівний факультет, Інститут технологій, мехатроніки і робототехніки, факультет робототехніки (Komenskeho Park 8, 042 00 Kosice, Slovakia).

Мова статті: англійська

Анотація:

Актуальність теми дослідження. Автоматична зарядка акумуляторів на платформах типу AGV дає змогу максимально використовувати їхній потенціал. Безпечне та швидке розміщення AGV на док-станції, що оснащена відповідними контактами, скорочує час зарядження, а також вартість покупки пристрою.

Постановка проблеми. Метою роботи є розробка автоматичної док-станції і зарядного пристрою із вживаної портативної зарядної станції. При проектуванні необхідно було забезпечити належне положення платформи AGV щодо док-станції.

Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблема швидкої й надійної зарядки мобільних сервісних роботів дуже актуальна. Причиною цього є зростаюче розгортання платформ автономних керованих транспортних засобів (AGV) у різних промислових і сервісних застосуваннях.

Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Дана стаття присвячена конкретному рішенню для надання транспортних послуг. Транспортні послуги виникають через необхідність перевозити медикаменти і медикаменти в багатоповерхові будівлі лікарні. Рух робота між поверхами реалізується за допомогою ліфтів, які використовуються персоналом лікарні.

Постановка завдання. Мета дослідження полягала в тому, щоб спроектувати док-станцію з використанням вживаного зарядного пристрою. Розробка була спрямована на створення відповідної системи передачі енергії між зарядним пристроєм і батареями платформи AGV. Обмеження по вартості всього обєкту становило2000 євро.

Виклад основного матеріалу. Використання стикувальних і зарядних станцій для мобільних сервісних роботів залежить від багатьох параметрів. Зокрема, параметри залежать від галузі використання, розміру батарей для зарядки і кіль­кості роботів, що заряджаються на станції. Нарешті, що не менш важливо, час зарядки й ціна покупки також важливі.

Висновки відповідно до статті. Завданням було розроблення конструкції док-станції для платформи AGV. На початку було створено три варіанти, з яких було вибрано найбільш відповідне рішення з використанням методу оцінки. Однак перед проектуванням конструкції док-станції було необхідно змінити наявну конструкцію платформи AGV, щоб вона могла бути підключена до механізму зарядки док-станції. Конструкція док-станції передбачає наявність зарядного механізму. Ці механізми забезпечують зарядку і управління платформою AGV до док-станції. Механізми не залежать один від одного, так як механізм зарядки активується пізніше, ніж механізм приводу. Згодом була розроблена конструкція док-станції, яку можна закріпити на підлозі або на стіні. На док-станції є зарядний пристрій від Hoppecke, який забезпечує зарядку платформи AGV. На габаритні розміри док-станції істотно впливали розміри вищезгаданого зарядного пристрою. Було встановлено, що в майбутньому на док-станції не будуть потрібні нові й більш досконалі технології, оскільки платформи AGV можна орієнтувати без їх допомоги. Розробка нових і більш якісних систем принесе нові можливості управління для платформ AGV і док-станцій. 

Ключові слова:

AGV; стикувальна система; акумулятор; мобільна платформа

Список використаних джерел:

1. Korbel, P. Průmyslová revoluce 4.0: Za 10 let se továrny budou řídit samy a produktivita vzroste o třetinu. Hospodářské noviny [online]. 2015-05-17 [cit. 2015-09-20].

2. Marcinko, P. at al. (2016). Proposal of Tracked Robot with Folding Arms. In: American Journal of Mechanical Engineering. Vol. 4, no. 7, pp. 372-375.  ISSN 2328-4102.

3. Janoš, R. at al. (2013). Design of Hybrid Mobile Service Robot. In: Applied Mechanics and Materials: ICMERA 2012 : International Conference on Biomechanics, Neurorehabilitation, Mechanical Engineering, Manufacturing Systems, Robotics and Aerospace : Bucharest, Romania : 26-28 October 2012. Vol. 245 (2013), p. 255-260. - ISBN 978-303785554-6.

4. Hoppecke. Retrieved from https://www.hoppecke.com/en/product/trak-bloc.

5. Acosta Calderon, C.A. at al. (2014). Docking System and Power Management for Autonomous Mobile Robots Applied Mechanics and Materials Vol. 590, pp. 407-412.

6. Hoppecke. Retrieved from https://www.hoppecke.com/en/product/trak-basic.

Завантажити