МЕТОД РЕЗЕРВУВАННЯ РЕСУРСІВ ТА БАЛАНСУВАННЯ НАВАНТАЖЕННЯ В ТРАНСПОРТНІЙ МЕРЕЖІ З УРАХУВАННЯМ ОСНОВНИХ ХАРАКТЕРИСТИК МЕРЕЖ

Автор(и)

  • Роман Сергійович Одарченко Інститут аеронавігації Національного авіаційного університету, Україна
  • Людмила Олексіївна Харлай Київський коледж зв’язку, Україна

Ключові слова:

балансування навантаження, резервування, транспортна мережа, пропускна здатність, утилізація каналів

Анотація

Актуальність теми дослідження. Фактична якість обслуговування абонентів стільникових мереж в Україні перебуває на досить низькому рівні, що свідчить про низьку ефективність наявних методів планування та експлуатації як радіопідмереж, так і транспортних сегментів. Тому підвищення ефективності мережі є актуальним завданням. Постановка проблеми. З метою усунення проблем, пов’язаних із неефективним використанням доступного ресурсу транспортних мереж, було вперше розроблено метод резервування ресурсів та балансування навантаження в транспортній мережі, що дозволяє більш ефективно використати пропускну здатність каналів транспортної мережі стільникового оператора (їх утилізації), а як результат – підвищити ефективність транспортних мереж. Аналіз останніх досліджень та публікацій. У теорії управління мережами зв‘язку наукою накопичено значний теоретичний матеріал та практичний досвід, причому вагомий внесок у розвиток моделей та методів управління мережними ресурсами зробили вітчизняні та закордонні вчені. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Вирішення наведених проблем відкривають можливість виявити і запропонувати нові практичні шляхи підвищення ефективності стільникових мереж LTE під час їх впровадження в Україні на основі використання нових методів оптимізації транспортних сегментів, резервування обладнання та каналів зв’язку. Виклад основного матеріалу. Для ефективного дослідження та вирішення поставленої задачі розподілення навантаження важливо адекватно математично описати роботу маршрутизатора. Така математична модель повинна відображати функціональну сторону роботи маршрутизатора, а для прийняття рішень з управління повинна бути підкріплена інформацією про структуру і функціонування мережі. Висновки відповідно до статті. Результати чисельного моделювання показали, що запропонований метод дозволяє більш ефективно використати пропускну здатність каналів транспортної мережі стільникового оператора (їх утилізації), тобто в результаті підвищити ефективність транспортних мереж.

Біографії авторів

Роман Сергійович Одарченко, Інститут аеронавігації Національного авіаційного університету

кандидат технічних наук, доцент

Людмила Олексіївна Харлай, Київський коледж зв’язку

здобувач, викладач-методист вищої категорії

Посилання

Одарченко Р. С. Метод балансування навантаження в опорній мережі стільникового оператора / Р. С. Одарченко, А. О. Абакумова // Наукоємні технології. – 2016. – № 4. – С. 369–375.

Погорілий С. Д. Особливості застосування генетичного алгоритму балансування навантаження в мережі / С. Д. Погорілий, Р. В. Білоус // Проблеми програмування. – 2012. – № 2-3. – С. 85–92.

Бак Р. І. Метод балансування абонентського навантаження мережі коміркового зв’язку / Р. І. Бак, І. Б. Чайковський, Р. А. Бурачок // Вісник Національного університету «Львівська політехніка».

Радіоелектроніка та телекомунікації. – 2013. – № 766. – С. 110–115.

Тихвинский В. О. Сети мобильной связи LTE. Технологии и архитектура / В. О. Тихвинский, С. В. Терентьев, А. Б. Юрчук. – М. : Эко-Трендз, 2010. – 284 с.

3GPP TS 36.300, V8.6.0, “UTRAN and EUTRAN overall description, stage 2”, September 2008.

Website of J’son & Partners Consulting – Backhaul networks for broadband mobile communication [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.json.ru/en/poleznye_materialy/free_market_

watches/analytics/transportnye_seti_backhaul_dlya_setej_shirokopolosnoj_mobilnoj_svyazi_tendencii_i_perspektivy_razvitiya_v_rossii_i_v_mire.

Daniel E. Eisenbud, Cheng Yi, Carlo Contavalli, Cody Smith, Roman Kononov, Eric MannHielscher, Ardas Cilingiroglu, Bin Cheyney, Wentao Shang, Jinnah Dylan Hosein. Maglev: A Fast and Reliable Software Network Load Balancer [Електронний ресурс]. – Режим доступу :

https://research.google.com/pubs/pub44824.html.

Wenhao Lin, Richard S. Wolff, Brendan Mumey: A Markov-Based Reservation Algorithm for Wavelength Assignment in All-Optical Networks. Journal of lightwave technology, vol. 25, no. 7, July 2007, 1676–1683.

A. Kalia, D. Zhou, M. Kaminsky, and D. G. Andersen. Raising the bar for using gpus in software packet processing. In Proceedings of NSDI, 2015.

V.K. Garg: Wireless Communications and Networking, Elsevier Morgan Kaufmann, San Fransisco, California, USA, 2007.

Shakil Akhtar 2G-5G Networks: Evolution of Technologies, Standards, and Deployment. – 2010.

##submission.downloads##

Як цитувати

Одарченко, Р. С., & Харлай, Л. О. (2018). МЕТОД РЕЗЕРВУВАННЯ РЕСУРСІВ ТА БАЛАНСУВАННЯ НАВАНТАЖЕННЯ В ТРАНСПОРТНІЙ МЕРЕЖІ З УРАХУВАННЯМ ОСНОВНИХ ХАРАКТЕРИСТИК МЕРЕЖ. Технічні науки та технології, (1(11), 089–096. вилучено із http://tst.stu.cn.ua/article/view/133515

Номер

Розділ

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ