ПРОЕКТУВАННЯ ДОК-СТАНЦІЇ ДЛЯ МОБІЛЬНОЇ РОБОТОТИЗОВАНОЇ ПЛАТФОРМИ ТИПУ AGV

Автор(и)

  • Jan Semjon Technical University of Kosice, Slovakia
  • Ján Grexa Technical University of Kosice, Slovakia
  • Peter Mako Technical University of Kosice, Slovakia

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5363-2018-4(14)-210-215

Ключові слова:

AGV, стикувальна система, акумулятор, мобільна платформа

Анотація

Актуальність теми дослідження. Автоматична зарядка акумуляторів на платформах типу AGV дає змогу максимально використовувати їхній потенціал. Безпечне та швидке розміщення AGV на док-станції, що оснащена відповідними контактами, скорочує час зарядження, а також вартість покупки пристрою.

Постановка проблеми. Метою роботи є розробка автоматичної док-станції і зарядного пристрою із вживаної портативної зарядної станції. При проектуванні необхідно було забезпечити належне положення платформи AGV щодо док-станції.

Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблема швидкої й надійної зарядки мобільних сервісних роботів дуже актуальна. Причиною цього є зростаюче розгортання платформ автономних керованих транспортних засобів (AGV) у різних промислових і сервісних застосуваннях.

Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Дана стаття присвячена конкретному рішенню для надання транспортних послуг. Транспортні послуги виникають через необхідність перевозити медикаменти і медикаменти в багатоповерхові будівлі лікарні. Рух робота між поверхами реалізується за допомогою ліфтів, які використовуються персоналом лікарні.

Постановка завдання. Мета дослідження полягала в тому, щоб спроектувати док-станцію з використанням вживаного зарядного пристрою. Розробка була спрямована на створення відповідної системи передачі енергії між зарядним пристроєм і батареями платформи AGV. Обмеження по вартості всього обєкту становило2000 євро.

Виклад основного матеріалу. Використання стикувальних і зарядних станцій для мобільних сервісних роботів залежить від багатьох параметрів. Зокрема, параметри залежать від галузі використання, розміру батарей для зарядки і кіль­кості роботів, що заряджаються на станції. Нарешті, що не менш важливо, час зарядки й ціна покупки також важливі.

Висновки відповідно до статтіЗавданням було розроблення конструкції док-станції для платформи AGV. На початку було створено три варіанти, з яких було вибрано найбільш відповідне рішення з використанням методу оцінки. Однак перед проектуванням конструкції док-станції було необхідно змінити наявнуконструкцію платформи AGV, щоб вона могла бути підключена до механізму зарядки док-станції. Конструкція док-станції передбачає наявність зарядного механізму. Ці механізми забезпечують зарядку і управління платформою AGV до док-станції. Механізми не залежать один від одного, так як механізм зарядки активується пізніше, ніж механізм приводу. Згодом була розроблена конструкція док-станції, яку можна закріпити на підлозі або на стіні. На док-станції є зарядний пристрій від Hoppecke, який забезпечує зарядку платформи AGV. На габаритні розміри док-станції істотно впливали розміри вищезгаданого зарядного пристрою. Було встановлено, що в майбутньому на док-станції не будуть потрібні нові й більш досконалі технології, оскільки платформи AGV можна орієнтувати без їх допомоги. Розробка нових і більш якісних систем принесе нові можливості управління для платформ AGV і док-станцій. 

Біографії авторів

Jan Semjon, Technical University of Kosice

Associate Professor

Ján Grexa, Technical University of Kosice

Student

Peter Mako, Technical University of Kosice

PhD student

Посилання

Korbel, P. Průmyslová revoluce 4.0: Za 10 let se továrny budou řídit samy a produktivita vzroste o třetinu. Hospodářské noviny [online]. 2015-05-17 [cit. 2015-09-20].

Marcinko, P. at al. (2016). Proposal of Tracked Robot with Folding Arms. In: American Journal of Mechanical Engineering. Vol. 4, no. 7, pp. 372-375. ISSN 2328-4102.

Janoš, R. at al. (2013). Design of Hybrid Mobile Service Robot. In: Applied Mechanics and Materials: ICMERA 2012 : International Conference on Biomechanics, Neurorehabilitation, Mechanical Engineering, Manufacturing Systems, Robotics and Aerospace : Bucharest, Romania : 26-28 October 2012. Vol. 245 (2013), p. 255-260. - ISBN 978-303785554-6.

Hoppecke. Retrieved from https://www.hoppecke.com/en/product/trak-bloc.

Acosta Calderon, C.A. at al. (2014). Docking System and Power Management for Autonomous Mobile Robots Applied Mechanics and Materials Vol. 590, pp. 407-412.

Hoppecke. Retrieved from https://www.hoppecke.com/en/product/trak-basic.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-24

Як цитувати

Semjon, J., Grexa, J., & Mako, P. (2021). ПРОЕКТУВАННЯ ДОК-СТАНЦІЇ ДЛЯ МОБІЛЬНОЇ РОБОТОТИЗОВАНОЇ ПЛАТФОРМИ ТИПУ AGV. Технічні науки та технології, (4(14), 210–215. https://doi.org/10.25140/2411-5363-2018-4(14)-210-215

Номер

Розділ

ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОНІКА