УДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ЕЛЕКТРОБАГІ ПОДВІЙНОГО ЗАСТОСОВУВАННЯ

Автор(и)

  • Олександр Олександрович Литвин Чернігівський національний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-5243-3970
  • Василь Михихайлович Скляр Чернігівський національний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0003-0563-6887
  • Владислав Сергійович Сікалюк Чернігівський національний технологічний університет, Україна
  • Дмитро Романович Сахно Чернігівський національний технологічний університет, Україна

Ключові слова:

електробагі, електротранспорт, сонячні панелі, електроенергія, електромобіль, електродвигун, рекуперація, військове призначення

Анотація

Актуальність теми дослідження. Розвиток багі на електроприводі для військового призначення з можливістю підзарядки від сонячних панелей, які мають значну кількість переваг у порівнянні з багі з двигунами внутрішнього згорання.

Постановка проблеми. В умовах дефіциту енергоресурсів, інтенсивного забруднення навколишнього середовища та світових економічних кризових явищ, інноваційні транспортні засоби, такі як електромобілі та електротранспорт загалом є одними з найбільш перспективних видів транспортних засобів.

Аналіз останніх досліджень і публікацій. Були розглянуті останні публікації у відкритому доступі, включаючи технологію підзарядки від сонячних панелей.

Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Недостатньо досліджено питання конструктивної розробки системи живлення допоміжного обладнання електричного багі від альтернативних джерел енергії.

Постановка завдання. Мета статті – привернути увагу вчених, фахівців та споживачів до вирішення питань швидкого розвитку масового виробництва електробагі, зокрема багі для використання у військовій сфері в Україні; визначити важливі першочергові заходи, які необхідні для забезпечення швидкого та ефективного впровадження електробагі для військового призначення.

Виклад основного матеріалу. Використання у військовій сфері багі на електроприводі із системою рекуперативного гальмування з підзарядкою від сонячних панелей, а саме патрулювання в гірській місцевості, є достатньо ефективним завдяки запасу ходу, який буде досить великим при застосуванні цієї системи. При цьому перевагою електробагі є велика маневреність, невелика маса і простота конструкції.

Висновки відповідно до статті. Розглянуто багі на електроприводі для військового призначення як один з різновидів електротранспорту в Україні. Визначено переваги багі в порівнянні з автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. 

Біографії авторів

Олександр Олександрович Литвин, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат технічних наук, доцент

Василь Михихайлович Скляр, Чернігівський національний технологічний університет

аспірант

Владислав Сергійович Сікалюк, Чернігівський національний технологічний університет

студент

Дмитро Романович Сахно, Чернігівський національний технологічний університет

студент

Посилання

Електромобілі. Історія завдовжки в століття. URL: http://www.eco-live.com.ua/content/ blogs/elektromobili-istoriya-zavdovzhki-v-stolittya.

Етапи розвитку електромобілів і їх конструкції. Електромобіль: техніка та економіка. URL: http://uk.shram.kiev.ua/megafaza/history/electromobi.shtml.

Електромобілі. Розвиток електромобілів. URL: http://www.novaecologia.org/voecos-1356- 1.html.

Електрокари. Україна – країна-лідер Європи на ринку продажів електромобілів. URL: http://zaxid.net/news/showNews.do?ukrayina_uviyshla_v_desyatku_krayinlideriv_yevropi_na_rinku_ prodazhiv_elektromobiliv&objectId=1407380.

Шевчук Я. В. Автотранспортна інфраструктура: теорія і методи сучасних регіональних досліджень. Ужгород: Ліга-Прес, 2011. 367 с.

Шевчук Я. В., Губані Г. Г., Чобаль Л. Ю. Соціально-економічні аспекти розвитку виробництва інноваційних транспортних засобів. Науковий вісник Ужгородського університету. Ужгород, 2015. Вип. 2(46). С. 154–160.

##submission.downloads##

Як цитувати

Литвин, О. О., Скляр, В. М., Сікалюк, В. С., & Сахно, Д. Р. (2020). УДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ЕЛЕКТРОБАГІ ПОДВІЙНОГО ЗАСТОСОВУВАННЯ. Технічні науки та технології, (4(18), 155–160. вилучено із http://tst.stu.cn.ua/article/view/200378