Особливості розробки інформаційної системи Automatic sales funnel

Автор(и)

  • Світлана Леонідівна Рзаєва Київський національний торговельно-економічний університет, Україна
  • Дмитро Олександрович Рзаєв Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Україна
  • Валерій Євгенійович Краскевич Київський національний торговельно-економічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-2688-5252
  • Андрій Анатолійович Роскладка Київський національний торговельно-економічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-1297-377X
  • Володимир Федорович Гамалій Київський національний торговельно-економічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-7544-7470

Ключові слова:

інформаційна система Automatic sales funnel, CRM-система, система управління контентом, автоматичні інструменти комунікації, інтернет-комунікації

Анотація

Актуальність теми дослідження. У статті описано технологію розробки інформаційної системи Automatic sales funnel, яка формує послідовність дій, які спочатку знайомлять потенційного клієнта з продуктом / послугою, а потім ведуть до здійснення нових і нових покупок. Ознайомлення з товарами / послугами та їх подальшим придбанням здійснюється на автоматичному рівні. В архітектуру інформаційної системи Automatic sales funnel закладено CRMсистему, онлайн-сервіс для автоматизації аналітики е-маркетингу; власний сайт компанії, система управління контентом, що використовується для організації процесу створення, управління та редагування вмісту сайта компанії; автоматичні інструменти комунікації для ефективного управління маркетинговими стратегіями, з метою залучення потенційних клієнтів.

Постановка проблеми. Інформаційна система Automatic sales funnel повинна поєднувати в собі стратегію і тактику, які використовуються для залучення клієнтів, містить інструменти, які аналізують теперішній стан конкуренції на цільовому ринку та в Інтернет-мережі, повинна дозволити використовувати експертну оцінку, яка розбиває безлику масу покупців на різні сегменти, яким властиві схожість у поведінці та однаковість інтересів, щоб м’яко привести їх до придбання продуктів / послуг компанії.

Аналіз досліджень і публікацій. За останній час були опубліковані статті російських та американських учених, присвячені розгляду теоретичних основ побудови інформаційних систем Automatic sales funnel, проте досліджень українських вчених щодо розробки та архітектури інформаційної системи Automatic sales funnel відсутні.

Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Прикладний підхід до реалізації інформаційної системи дозволить розробити власне програмне забезпечення для Automatic sales funnel, створити унікальний продукт «під ключ», створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів / послуг.

Метою статті є аналіз особливостей розробки інформаційної системи Automatic sales funnel.

Виклад основного матеріалу. Дано загальне визначення інформаційної системи Automatic sales funnel. Сформульовано основні вимоги та дано визначення щодо режимів функціонування інформаційної системи Automatic sales funnel. Проаналізовано етапи розробки та змодельовано інформаційну систему Automatic sales funnel. Розроблено вебдодаток цієї системи.

Висновки відповідно до статті. В архітектуру етапів розробки Automatic sales funnel закладено новітню технологію за унікальним рішенням реалізації бізнес-процесів компанії, яка дозволяє створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів / послуг, новітній лендинг із адаптуванням під різні цифрові пристрої, конверсійну форму використання схем з реалізації трафіку на лідогенерування та його адаптацію у СРМ-систему. 

Біографії авторів

Світлана Леонідівна Рзаєва, Київський національний торговельно-економічний університет

кандидат технічних наук, доцент

Дмитро Олександрович Рзаєв, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

старший викладач

Валерій Євгенійович Краскевич, Київський національний торговельно-економічний університет

доктор технічних наук, професор

Андрій Анатолійович Роскладка, Київський національний торговельно-економічний університет

доктор економічних наук, професор

Володимир Федорович Гамалій, Київський національний торговельно-економічний університет

доктор фізико-математичних наук, професор

Посилання

Rzауеvа S., Rzауеv D. Modeling and аnаlуsis оf thе sоftwаrе оf thе finаnсiаl соmpаrisоn оf thе еntеrpris. Thе sсiеntifiс hеritаgе. 2018. № 24. Р. 62-66.

Реген Н. Автоворонки для инфобизнеса. Из серии: 1000 бестселлеров 2017 р. URL: https://www.litres.ru/natalya-regen-7619615/avtovoronki-dlya-infobiznesa/chitat-onlayn/.

Matt Ackerson. Your Ridiculously Easy Guide to Website Conversion Funnels. URL: https://www.autogrow.co/conversion-funnel/

Mariana Lessmann. 17 Best Sales Funnel Examples In 2020 To Help You Convert More Customers. URL: https://www.autogrow.co/best-sales-funnel-examples.

Matt Ackerson. 11 Copywriting Techniques for High-Converting Landing Pages. URL: https://www.autogrow.co/11-%d1%81opywriting-techniques-to-capture-leads.

David Skok. Customer Acquisition: Maximizing your Funnel. URL: https://www.forentrepreneurs.com/sales-funnel.

##submission.downloads##

Як цитувати

Рзаєва, С. Л., Рзаєв, Д. О., Краскевич, В. Є., Роскладка, А. А., & Гамалій, В. Ф. (2020). Особливості розробки інформаційної системи Automatic sales funnel. Технічні науки та технології, (2(20), 186–196. вилучено із http://tst.stu.cn.ua/article/view/215806

Номер

Розділ

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ