Автомобіль на стисненому повітрі, пневмобіль 2020

Автор(и)

  • Peter Marcinko Technical university in Kosice, Словенія
  • Mikulas Hajduk Technical university in Kosice, Словенія

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5363-2020-3(21)-135-141

Ключові слова:

стиснене повітря, пневмобіль, рама

Анотація

Актуальність теми дослідження. Проблема розробки пневмомобіля є дуже актуальною, оскільки сьогодні навколишньому середовищу загрожують різні викиди, вироблені автомобілями. Необхідно знайти її рішення. В даний час вже існують різні альтернативи двигунам внутрішнього згорання, і одна з них – це двигуни, що працюють на
стиснутому повітрі.
Постановка проблеми. Основна мета - створити автомобіль, що працює на стисненому повітрі. Першочергова мета - створити рамку, що відповідає розмірам, визначеним змаганнями.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. В останні роки компанія Aventics організовувала змагання з перегонів на пневмомобілях. Протягом останніх тринадцяти років і до тепер ці перегони очолює компанія Emerson. Цей автомобіль мав бути представленим у всіх номінаціях конкурсу. Ми займаємося цією проблемою в Словаччині вже третій рік, і це наша третя модель.
Виділення недосліджених частин загальної проблеми. У цій статті описується автомобіль, який приводиться в рух стисненим повітрям, і більш детально описується використана рама та її особливості.
Постановка завдання. Метою даного дослідження є аналіз пневмомобіля, його частин і деталей, опис виготовленої рами і її властивостей. Відповідна рама була виготовлена за умов, визначених конкурсом Emerson.
Виклад основного матеріалу. Аналіз проводиться виходячи з умов конкурсу. Ці умови визначаються максимальними і мінімальними габаритами автомобіля. Виходячи з цих умов, була спроектована рама та попередньо піддана аналізу FEA - MKP. Опис корпусу наведено нижче.
Висновки відповідно до статті. У цій статті описується конструкція пневмомобіля для змагань. Змагання орієнтовані на автомобілі, що працюють на стиснутому повітрі. Ці пневмомобілі розробляються бакалаврами і студентами інженерних спеціальностей. Конструкція цього автомобіля пройшла первинний огляд, який схвалили органі-
затори конкурсу.

Біографії авторів

Peter Marcinko, Technical university in Kosice

assistant professor

Mikulas Hajduk, Technical university in Kosice

prof., Eng., PhD, Professor

Посилання

Retrieved from https://en.pneumobil.hu/pneumobile_2020/announcement_and_rules.

Hajduk, M., Tuleja, P. “Zбklady pneumatickэch mechanizmov I.: Vэroba, ъprava a rozvod stlačenйho vzduchu a vбkua”, Technickб univerzita v Košiciach, Košice 2013, ISBN 978-80-553-1605-5.

Palko, M.: Nбvrh experimentбlneho vozidla pohбňanйho stlačenэm vzduchom. Technickб univerzita v Košiciach. Košice 2018.

Lesiv, I.: Nбvrh elektropneumatickйho riadenia ъspornйho pohonu pre projekt Pneumobil. Technickб univerzita v Košiciach. Košice 2020.

Shaimardanov, A.-S.: Nбvrh ъspornej pneumatickej pohonovej jednotky pre projekt Pneumobil. Technickб univerzita v Košiciach. Košice 2020.

Marcinko, P., Palko, M., Hajduk, M.: Automobile with pneumatic engine. 2018. In: Technical Sciences and Technologies. - Černihiv (Ukrajina): Chernihiv National University of Technology Roč. 13, č.

(2018), s. 55-60 [print]. ISSN 2411-5363.

Horvat, O.: Nбvrh podvozkovej skupiny pre long-distance disciplнnu v projekte Pneumobil. Technickб univerzita v Košiciach. Košice 2020.

https://store.arduino.cc/arduino-mega-2560-rev3.

Solбrik, R.: Nбvrh motora pre pneumobil 2019. Technickб univerzita v Košiciach. Košice 2019.

Retrieved from https://kosicednes.sk/zaujimavosti/strojari-z-tuke-vyrobili-prve-slovenske-autona-stlaceny-vzduch.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-30

Як цитувати

Marcinko, P., & Hajduk, M. (2020). Автомобіль на стисненому повітрі, пневмобіль 2020. Технічні науки та технології, (3(21), 135–141. https://doi.org/10.25140/2411-5363-2020-3(21)-135-141