Можливості конвертування CAD-моделей для програмного забезпечення візуалізації в реальному часі
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5363-2020-3(21)-220-228Ключові слова:
CAD-модель, DATASMITH, Unreal Engine, UV-розгортка, віртуальна реальністьАнотація
Актуальність теми дослідження. Запропоновані методи можуть заощадити дорогоцінний час та в деяких випадках скоротити витрати на обладнання, а також спростити розробку та візуалізацію продуктів для нетехнічних професіоналів.
Постановка проблеми. Використання безкоштовних та платних продуктів для застосування в сучасному бізнесі та у школах для оптимізації фази проектування та дослідження, а також створення умов для навчання кваліфікованого персоналу в екстремальних умовах.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Ці оптимізації здійснюються безпосередньо розробниками інструментів моделювання в режимі реального часу та деякими великими компаніями, але багато з них розділені на більш дрібні підприємства і потребують одних рекомендацій, які були б основними.
Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Методологія перетворення CAD моделей для візуалізації
в реальному часі.
Постановка завдання. Створити єдиний стандарт процедур, що дозволяють використати можливості інструментів візуалізації в режимі реального часу та знайти способи їх використання у виробничій практиці.
Виклад основного матеріалу. У статті представлені можливості використання ігрового рушія Unreal Engine та аддону Epic Games DATASMITH для перетворення CAD моделей у програмне забезпечення для візуалізації в реальному часі.
Висновки відповідно до статті. Ігрові рушії можна використовувати з такими інструментами, що спрощують художникам та іншим нетехнічним працівникам миттєве бачення результатів роботи. Крім того, ці інструменти можуть бути використані для різних видів моделювання із більш високою ефективністю, але результати можуть
бути менш точними. Проте з появою кращих інструментів та кращою інтеграцією програмного забезпечення САПР, ці результати можна покращити. На нашу думку, майбутнім проєктування та тестування продуктів є тестування в реальному часі.
Посилання
Klein R., Straßer W. (1997) Generation of Multiresolution Models from CAD-Data for Real Time Rendering. In: Strasser W., Klein R., Rau R. (eds) Geometric Modeling: Theory and Practice. Focus on Computer Graphics (Tutorials and Perspectives in Computer Graphics). Springer, Berlin, Heidelberg. https://doi.org/10.1007/978-3-642-60607-6_21.
Y. Tang and H. Gu, "CAD Model's Simplification and Conversion for Virtual Reality," 2010 Third International Conference on Information and Computing, Wuxi, 2010, pp. 265-268, doi: 10.1109/ICIC.2010.338.
Ben Abdallah, H.; Jovančević, I.; Orteu, J.-J.; Brèthes, L. Automatic Inspection of Aeronautical Mechanical Assemblies by Matching the 3D CAD Model and Real 2D Images. J. Imaging 2019, 5, 81.
H. Li, C. Shen and Q. Shi, "Real-time visual tracking using compressive sensing," CVPR 2011, Providence, RI, 2011, pp. 1305-1312, doi: 10.1109/CVPR.2011.5995483.
J. Xue, X. Zhai and H. Qu, "Efficient Rendering of Large-Scale CAD Models on a GPU Virtualization Architecture with Model Geometry Metrics," 2019 IEEE International Conference on ServiceOriented System Engineering (SOSE), San Francisco East Bay, CA, USA, 2019, pp. 251-2515, doi: 10.1109/SOSE.2019.00043.
Epic Games, Inc. (2020). Unreal engine learning portal. Retrieved from: https://docs.unrealengine.com/en-US/Engine/Content/Importing/Datasmith/index.html.
Epic Games, Inc. (2020). Unreal engine the article about autonomous drives. Retrieved from: https://www.unrealengine.com/en-US/blog/making-autonomous-vehicles-safer-before-they-hit-the-road.
Omar Shakshak, Igor Evsikov, Timur Ablyazov, Igor Yamshanov, " Interactive Digital Model of Assessing Energy Efficiency of Buildings," International Conference on Digital Technologies in Logistics and Infrastructure (ICDTLI 2019), Atlantis Press, pp. 2589-4900, doi:10.2991/icdtli-19.2019.59
G. Eriksson and A. Engberg, ‘Automating the CAD to Virtual Reality Pipeline for Assembly Simulation’, Dissertation, 2020.
ZHU Hu,YANG Zhongfeng,ZHANG Wei, "Progress in Study of STL File and Its Application," College of Mechanical and Electrical Engineering, Shenyang Institute of Aeronautical Engineering, Shenyang Liaoning 110136,China, http://en.cnki.com.cn/Article_en/CJFDTotal-JCYY200906065.htm.
Kenton McHenry, Peter Bajcsy, "An Overview of 3D Data Content, File Formats and Viewers," National Center for Supercomputing Applications, University of Illinois at Urbana-Champaign, Urbana, IL. (2008), Technical Report: isda08-002.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Чернігівський національний технологічний університет, 2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.