АНАЛІЗ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПІДТРИМКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕХНОЛОГІЇ IоT
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5363-2020-4(22)-118-122%20Ключові слова:
IoT; заклади вищої освіти; моніторинг; електронний журнал; розпізнавання образів; дистанційне навчанняАнотація
Актуальність теми дослідження. Питання використання технології IoT в освіті є актуальним, особливо в період дистанційного навчання.
Постановка проблеми. Більшість викладачів не можуть постійно досліджувати й управляти процесами навчання здобувачів вищої освіти в реальному часі, що погано впливає на якість освіти загалом.
Аналіз останніх досліджень та публікацій. Були розглянуті останні публікації у відкритому доступі, в яких висвітлено сфери використання технології IoT. Також розглянуто найпопулярніші приклади використання IoT в освіті.
Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Удосконалення системи проведення занять із метою покращення освітнього процесу в період дистанційного навчання, за допомогою відстеження відвідування та концентрації уваги на лекції здобувачів вищої освіти.
Постановка завдання. Проаналізувати, як IoT впливає на якість освітнього процесу. Описати систему, за допомогою якої можна полегшити роботу викладачів, а саме допомагати контролювати відвідуваність занять і визначати зацікавленість предметом, що надалі допоможе об’єктивно оцінити здобувачів вищої освіти.
Виклад основного матеріалу. Проаналізовано, які існують технології IoT в освіті. Описано систему, за допомогою якої можна відстежувати присутність здобувачів на парі, а також контролювати їхню увагу й визначати зацікавленість предметом у реальному часі.
Висновки відповідно до статті. Запропонований у статті аналіз дозволить створити інформаційну систему підтримки освітнього процесу за допомогою технології IoT, що в майбутньому дозволить полегшити організаційну роботу викладача і вплине на загальну якість оцінювання студента.
Посилання
Balaji S., Nathani K., Santhakumar, R. IoT Technology, Applications and Challenges: A Contemporary Survey. Wireless Personal Communications. 2019. Vol. 108(1). Pр. 363–388.
Francisti J., Balogh Z., Reichel J., Magdin M., Koprda S., Molnar G. Application Experiences Using IoT Devices in Education. Applied Sciences (Switzerland). 2020. Vol. 10(20). Pp. 1–14.
Juniper Research: IoT – The Internet of Transformation (2018).
Marquez J., Villanueva J., Solarte Z., Garcia A. IoT in Education: Integration of Objects with Virtual Academic Communities. Advances in Intelligent Systems and Computing. 2016. P. 201.
Tanjea Ane, Masum Billah, Tabatshum Nepa. Performance of Internet of Things (IoT) Potential Applications in Education. Bangladesh Journal of Multidisciplinary Scientific Research. 2020. Vol. 2(2). Pp. 10–16.
Latini N., Bråten, I., Salmerón, L. Does reading medium affect processing and integration of textual and pictorial information? A multimedia eye-tracking study. Contemporary Educational Psychology. 2020. P. 62.
Francisti J., Balogh Z., Reichel J., Magdin M., Koprda S., Molnar G. Application Experiences Using IoT Devices in Education. Applied Sciences. 2020. Vol. 10(20). P. 7286.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.