ДИЗАЙН ПНЕВМОБІЛУ
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5363-2021-3(25)-105-109Ключові слова:
пневмомобіль; стиснене повітря; кузов; транспортний засіб; композитний матеріалАнотація
Враховуючи, що на даний момент відбуваються значні зміни клімату і що вони стосуються багатьох тем, це викиди та екологія, значна частина викидів створюється автотранспортом. Ось чому останнім часом виробники шукають альтернативу. До них належать, наприклад, електромобілі, гібридні приводи, двигуни з етанолом, автомобілі з воднем, оскільки в деяких містах заборонено в’їзд автомобілям на дизельних двигунах. Експериментальний привід – це двигун зі стисненим повітрям [3].
Стаття зосереджена на дизайні пневмомобіля, який підготовлений нашим факультетом та брав участь у перегонах 2019 року. Пневмомобіль має типову раму, але кузов гірший за аеродинамікою, зовнішністю та вагою. У розділі вони зможуть порівняти інші транспортні засоби, які беруть участь у гонці. Буде описано можливості моделювання в системах CAD / CAM. Дизайн кузова працюватиме в програмі Creo Parametrics. [2]
Поточні продажі та правила ЄС змушують стрворювати все більше нових продуктів у системах руху автомобілів, ніж у будь -якій іншій сфері. З погляду навколишнього середовища, не тільки пошук більш ефективної системи, але і так звані поновлювані джерела енергії або приводи зеленої енергії можуть бути розроблені як альтернатива звичайному двигуну внутрішнього згоряння [4].
Щороку, починаючи з 2008 року, угорське місто Егер проводить міжнародні гонки на автомобілях зі стисненим повітрям. Захід призначений для студентів технічних вузів. Змагання мають три дисципліни: максимальну дистанцію, спринт та слалом. Наш університет регулярно бере участь у конкурсі з 2018 року. У 2018 році він першим взяв участь у триколісному транспортному засобі з двигуном зірки, що було досить проблематичним, і тому у 2019 році вони взяли участь у абсолютно новому чотириколісному а транспортному засобі [1; 2].
Робота присвячена виробництву кузова автомобіля, виготовленого нашим університетом для участі в автоперегонах в Угорщині, в місті Егер. Щорічно гонки на автомобілях зі стисненим повітрям проводяться з 2008 року. Наш університет бере участь у перегонах з 2018 року. Розробивши новий кузов, ми покращимо аеродинамічні властивості шин, що покращить уявлення нашої команди про кращі результати. На основі дизайну буде виготовлено кузов, який візьме участь у перегонах наступного року, оскільки ми не могли взяти участь у конкурсі через пандемію COVID 19.
Посилання
CHUNG, Deborah. Composite Materials: Science and Applications. 2. vyd. London: Springer, 2010, ISBN 9781848828308.
FREIBAUER, Martin, Hana VLÁČILOVÁ a Milena VILÍMKOVÁ. Základy práce v CAD systému SolidWorks. 2., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2010.
KRATOCHVÍL, Bohumil, Václav ŠVORČÍKa Dalibor VOJTĚCH. Úvod do studiamateriálů. Vyd. 1. Praha: Vysoká školachemicko technologická, 2005.
PRAVEENGOUDA, P. Applications of Composites materials in the Automotive industry [online]. Last revision on 6th February 2010 http://www.scribd.com/doc/32475280/Composites-in-the-Automobile-Industry.
SADÍLEK, Marek. CAM systémy v obrábaní I. 1. vyd. Ostrava: VŠB -Technická univerzita Ostrava, 2008, 145 s. ISBN 978-80-248-1821-4.
SCHULTZ, R.M. Energyabsorption capacity of graphite-epoxy composite tubes [online]. Scholar.lib.vt.edu. Last revision on 20thNovember1998.
Pneumobil.hu. Exhibited pneumobiles [online]. www.pneumobil.hu (24.9.2021).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.