ДИЗАЙН ПНЕВМОБІЛУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5363-2021-3(25)-105-109

Ключові слова:

пневмомобіль; стиснене повітря; кузов; транспортний засіб; композитний матеріал

Анотація

Враховуючи, що на даний момент відбуваються значні зміни клімату і що вони стосуються багатьох тем, це викиди та екологія, значна частина викидів створюється автотранспортом. Ось чому останнім часом виробники шукають альтернативу. До них належать, наприклад, електромобілі, гібридні приводи, двигуни з етанолом, автомобілі з воднем, оскільки в деяких містах заборонено в’їзд автомобілям на дизельних двигунах. Експериментальний привід – це двигун зі стисненим повітрям [3].
Стаття зосереджена на дизайні пневмомобіля, який підготовлений нашим факультетом та брав участь у перегонах 2019 року. Пневмомобіль має типову раму, але кузов гірший за аеродинамікою, зовнішністю та вагою. У розділі вони зможуть порівняти інші транспортні засоби, які беруть участь у гонці. Буде описано можливості моделювання в системах CAD / CAM. Дизайн кузова працюватиме в програмі Creo Parametrics. [2]
Поточні продажі та правила ЄС змушують стрворювати все більше нових продуктів у системах руху автомобілів, ніж у будь -якій іншій сфері. З погляду навколишнього середовища, не тільки пошук більш ефективної системи, але і так звані поновлювані джерела енергії або приводи зеленої енергії можуть бути розроблені як альтернатива звичайному двигуну внутрішнього згоряння [4].
Щороку, починаючи з 2008 року, угорське місто Егер проводить міжнародні гонки на автомобілях зі стисненим повітрям. Захід призначений для студентів технічних вузів. Змагання мають три дисципліни: максимальну дистанцію, спринт та слалом. Наш університет регулярно бере участь у конкурсі з 2018 року. У 2018 році він першим взяв участь у триколісному транспортному засобі з двигуном зірки, що було досить проблематичним, і тому у 2019 році вони взяли участь у абсолютно новому чотириколісному а транспортному засобі [1; 2].
Робота присвячена виробництву кузова автомобіля, виготовленого нашим університетом для участі в автоперегонах в Угорщині, в місті Егер. Щорічно гонки на автомобілях зі стисненим повітрям проводяться з 2008 року. Наш університет бере участь у перегонах з 2018 року. Розробивши новий кузов, ми покращимо аеродинамічні властивості шин, що покращить уявлення нашої команди про кращі результати. На основі дизайну буде виготовлено кузов, який візьме участь у перегонах наступного року, оскільки ми не могли взяти участь у конкурсі через пандемію COVID 19.

Біографії авторів

Rudolf Jánoš, Technical University of Kosice

Associate Professor, Faculty of Mechanical Engineering, Department of Production Systems and Robotics

Denys Fetko, Technical University of Kosice

здобувач вищої освіти інженерної справи, факультет машинобудування, кафедра виробничих систем та робототехніки

Посилання

CHUNG, Deborah. Composite Materials: Science and Applications. 2. vyd. London: Springer, 2010, ISBN 9781848828308.

FREIBAUER, Martin, Hana VLÁČILOVÁ a Milena VILÍMKOVÁ. Základy práce v CAD systému SolidWorks. 2., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2010.

KRATOCHVÍL, Bohumil, Václav ŠVORČÍKa Dalibor VOJTĚCH. Úvod do studiamateriálů. Vyd. 1. Praha: Vysoká školachemicko technologická, 2005.

PRAVEENGOUDA, P. Applications of Composites materials in the Automotive industry [online]. Last revision on 6th February 2010 http://www.scribd.com/doc/32475280/Composites-in-the-Automobile-Industry.

SADÍLEK, Marek. CAM systémy v obrábaní I. 1. vyd. Ostrava: VŠB -Technická univerzita Ostrava, 2008, 145 s. ISBN 978-80-248-1821-4.

SCHULTZ, R.M. Energyabsorption capacity of graphite-epoxy composite tubes [online]. Scholar.lib.vt.edu. Last revision on 20thNovember1998.

Pneumobil.hu. Exhibited pneumobiles [online]. www.pneumobil.hu (24.9.2021).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-30

Як цитувати

Jánoš, R., & Fetko, D. (2021). ДИЗАЙН ПНЕВМОБІЛУ. Технічні науки та технології, (3(25), 105–109. https://doi.org/10.25140/2411-5363-2021-3(25)-105-109

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНА МЕХАНІКА, МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО ТА МАШИНОБУДУВАННЯ