Розширена реальність та її роль у соціальних медіа

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5363-2022-4(30)-91-97

Ключові слова:

розширена реальність; віртуальна реальність; доповнена реальність; метавсесвіт, визначення

Анотація

У статті розглянуто поняття розширеної реальності, віртуальної та доповненої реальності, розкриваються значення цих термінів і сучасної концепції, особливості та відмінності віртуальної та доповненої реальності. Зазначаються можливі сфери використання видів реальностей як технології, яка змінить світ. Представлений прогноз збільшення ринку розширеної реальності в найближчі роки. Досліджено роль метавсесвіту та вплив розвитку віртуальної та доповненої форм реальності на соціальні медіа.

Біографії авторів

Костянтин Ткаченко, Державний університет інфраструктури та технологій

кандидат економічних наук, доцент кафедри інформаційних технологій та дизайну

Анастасія Божок, Державний університет інфраструктури та технологій

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу
Національий авіаційний університет (Київ, Україна), магістр спеціальності «Інженерія програмного забезпечення»

Посилання

What is XR? Towards a Framework for Augmented and Virtual Reality / Philipp A. Rauschnabel, Reto Felix, Chris Hinsch, Hamza Shahab, Florian Alt // Computers in Human Behavior. – 2022. – Vol. 133. – DOI: https://doi.org/10.1016/j.chb.2022.107289.

What is Augmented Reality Marketing? It’s definition, complexity, and future / Philipp A. Rauschnabel, Barry J. Babin, M. Claudia tom Dieck, Nina Krey,Timothy Jung // Journal of Business Research. – 2022. – Vol. 142. – DOI: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.12.084.

Yongming P. VR Reality of the Relationship between Augmented Reality and Virtual Reality in the Context of Virtual Reality / Pan Yongming // Journal of Physics: Conference Series. 2066(1):012056/ – 2021. – DOI: 10.1088/1742-6596/2066/1/012056

Carmigniani J. Augmented reality technologies, systems and applications / Julie Carmigniani, Borko Furht, Marco Anisetti, Paolo Ceravolo // Multimedia Tools and Applications 51(1):341-377. – 2010. – DOI: 10.1007/s11042-010-0660-6.

Extended Reality // Wikipedia, the free encyclopedia [Electronic resource]. – 2022. – Accessed mode:

https://en.wikipedia.org/wiki/Extended_reality#:~:text=Extended%20reality%20(XR)%20is%20a,the%20areas%20interpolated%20among%20them.

Alsop T. Mobile augmented reality (AR) market revenue worldwide from 2021 to 2026 [Electronic resource] / Thomas Alsop // Satista. – 2022. – Accessed mode: https://www.statista.com/statistics/282453/mobile-augmented-reality-market-size.

Alsop T. Virtual reality (VR) B2C market revenue worldwide from 2017 to 2027 [Electronic resource] / Thomas Alsop // Satista. – 2022. – Accessed mode: https://www.statista.com/forecasts/1337169/vr-b2c-market-revenue-worldwide.

Божок А.Р., Колбушкін Ю.П. Economics, management and administration in the coordinates of sustainable development: Scientific collective monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2021. Рр. 121-147.

Доповнена реальність [Електронний ресурс] // Wikipedia, вільна енциклопедія. – 2022. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/доповнена реальність.

Augmented_reality [Electronic resource] // Wikipedia, the free encyclopedia. – 2022. – Accessed mode: https://en.wikipedia.org/wiki/Augmented_reality.

Joehnson J. Еnvisions augmented reality glasses in 1901 [Electronic resource] / Joel Joehnson // Way back mashine. 2012. – Accessed mode: https://web.archive.org/web/20130522153011/http://moteandbeam.net/the-master-key-l-frank-baum-envisions-ar-glasses-in-1901.

Творонович В. І. Вплив цифрових лідерів на трансформацію маркетингу / В. І. Творонович, А. Р. Божок // Бренд-менеджмент: маркетингові інструменти : матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (Київ, 11 березня 2021 р.). – К. : КНТЕУ, 2021. – С. 254-256.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-28

Як цитувати

Ткаченко, К. ., & Божок, А. . (2023). Розширена реальність та її роль у соціальних медіа. Технічні науки та технології, (4 (30), 91–97. https://doi.org/10.25140/2411-5363-2022-4(30)-91-97

Номер

Розділ

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ