Розширена реальність та її роль у соціальних медіа
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5363-2022-4(30)-91-97Ключові слова:
розширена реальність; віртуальна реальність; доповнена реальність; метавсесвіт, визначенняАнотація
У статті розглянуто поняття розширеної реальності, віртуальної та доповненої реальності, розкриваються значення цих термінів і сучасної концепції, особливості та відмінності віртуальної та доповненої реальності. Зазначаються можливі сфери використання видів реальностей як технології, яка змінить світ. Представлений прогноз збільшення ринку розширеної реальності в найближчі роки. Досліджено роль метавсесвіту та вплив розвитку віртуальної та доповненої форм реальності на соціальні медіа.
Посилання
What is XR? Towards a Framework for Augmented and Virtual Reality / Philipp A. Rauschnabel, Reto Felix, Chris Hinsch, Hamza Shahab, Florian Alt // Computers in Human Behavior. – 2022. – Vol. 133. – DOI: https://doi.org/10.1016/j.chb.2022.107289.
What is Augmented Reality Marketing? It’s definition, complexity, and future / Philipp A. Rauschnabel, Barry J. Babin, M. Claudia tom Dieck, Nina Krey,Timothy Jung // Journal of Business Research. – 2022. – Vol. 142. – DOI: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.12.084.
Yongming P. VR Reality of the Relationship between Augmented Reality and Virtual Reality in the Context of Virtual Reality / Pan Yongming // Journal of Physics: Conference Series. 2066(1):012056/ – 2021. – DOI: 10.1088/1742-6596/2066/1/012056
Carmigniani J. Augmented reality technologies, systems and applications / Julie Carmigniani, Borko Furht, Marco Anisetti, Paolo Ceravolo // Multimedia Tools and Applications 51(1):341-377. – 2010. – DOI: 10.1007/s11042-010-0660-6.
Extended Reality // Wikipedia, the free encyclopedia [Electronic resource]. – 2022. – Accessed mode:
Alsop T. Mobile augmented reality (AR) market revenue worldwide from 2021 to 2026 [Electronic resource] / Thomas Alsop // Satista. – 2022. – Accessed mode: https://www.statista.com/statistics/282453/mobile-augmented-reality-market-size.
Alsop T. Virtual reality (VR) B2C market revenue worldwide from 2017 to 2027 [Electronic resource] / Thomas Alsop // Satista. – 2022. – Accessed mode: https://www.statista.com/forecasts/1337169/vr-b2c-market-revenue-worldwide.
Божок А.Р., Колбушкін Ю.П. Economics, management and administration in the coordinates of sustainable development: Scientific collective monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2021. Рр. 121-147.
Доповнена реальність [Електронний ресурс] // Wikipedia, вільна енциклопедія. – 2022. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/доповнена реальність.
Augmented_reality [Electronic resource] // Wikipedia, the free encyclopedia. – 2022. – Accessed mode: https://en.wikipedia.org/wiki/Augmented_reality.
Joehnson J. Еnvisions augmented reality glasses in 1901 [Electronic resource] / Joel Joehnson // Way back mashine. 2012. – Accessed mode: https://web.archive.org/web/20130522153011/http://moteandbeam.net/the-master-key-l-frank-baum-envisions-ar-glasses-in-1901.
Творонович В. І. Вплив цифрових лідерів на трансформацію маркетингу / В. І. Творонович, А. Р. Божок // Бренд-менеджмент: маркетингові інструменти : матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (Київ, 11 березня 2021 р.). – К. : КНТЕУ, 2021. – С. 254-256.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.