Інформаційно-аналітична система для гендерно- нейтрального відбору кадрів закладу вищої освіти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5363-2024-2(36)-126-136

Ключові слова:

інформаційно-аналітична система; гендерна рівність; гендерна нейтральність; коефіцієнт інформативності ознак; кандидат на вакансію

Анотація

У статті подано концепцію архітектури інформаційно-аналітичної системи для моніторингу гендерної рівності, яка передбачає комплексний підхід до збору, аналізу та моніторингу даних про персонал, з особливим акцентом на гендерні аспекти. Також запропоновано використання математичної моделі коефіцієнтів інформативності ознак образу кандидата на вакансію з урахуванням гендерної рівності. Усе це сприятиме зменшенню ймовірності ухвалення упереджених рішень на етапі найму персоналу та створенню більш справедливого середовища в академічному закладі.

Біографії авторів

Світлана Рзаєва, Державний торговельно-економічний університет

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри інженерії програмного забезпечення та кібербезпеки

Дарина Чернишова, Державний торговельно-економічний університет

асистент кафедри інженерії програмного забезпечення та кібербезпеки

Посилання

Jacobs, J. A. (1996). Gender inequality and higher education. Annual review of sociology, 22(1), 153-185.

Peterson, H. (2011). The gender mix policy–addressing gender inequality in higher education management. Journal of Higher Education Policy and Management, 33(6), 619-628.

Miryala, R., & Chiluka, N. (2012). Work-life balance amongst teachers. The IUP Journal of Organizational Behavior, 11(1), 37-50.

Punia, V., & Kamboj, M. (2013). Quality of work-life balance among teachers in higher education institutions. Learning Community-An International Journal of Educational and Social Development, 4(3), 197-208.

Silva, J. P. D., & Fischer, F. M. (2020). Understudied school teachers’ work/life balance and everyday life typologies. Chronobiology International, 37(9-10), 1513-1515.

Johari, J., Tan, F. Y., & Zulkarnain, Z. I. T. (2018). Autonomy, workload, work-life balance and job performance among teachers. International Journal of Educational Management, 32(1), 107-120.

Hafeez, U., & Akbar, W. (2015). Impact of work-life balance on job satisfaction among school teachers of 21st century. Australian Journal of Business and Management Research, 4(11), 25-37.

Nayeem, M. A., & Tripathy, M. R. (2012). Work-life balance among teachers of technical institutions. Indian Journal of Industrial Relations, 724-736.

Yıldırım, B. (2017). The Relationship Between Principles’ Leadership Practices and Teachers’ Work-Life Balance. International Online Journal of Educational Sciences, 9(3), 755-767.

Mignoli, G. P., Siboni, B., Rignanese, P., Valentini, C., & Toschi, T. G. (2018). UGII–university gender inequality index. a proposal from the university of Bologna.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-03

Як цитувати

Рзаєва, С. ., & Чернишова, Д. (2024). Інформаційно-аналітична система для гендерно- нейтрального відбору кадрів закладу вищої освіти. Технічні науки та технології, (2 (36), 126–136. https://doi.org/10.25140/2411-5363-2024-2(36)-126-136

Номер

Розділ

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ