Розробка системи автоматизованої генерації та перевірки параметризованих практичних завдань

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5363-2025-2(40)-221-233

Ключові слова:

параметризовані практичні завдання; автоматична генерація; автоматичне оцінювання; дистанційна навчальна екосистема; віртуальні середовища

Анотація

У роботі представлена модель системи автоматизованої генерації унікальних (параметризованих) практичних завдань та їх подальшої автоматичної перевірки з підтримкою функції автоматичного розгортання ізольованих та контрольованих індивідуальних навчальних середовищ для виконання цих завдань, що реалізує розроблену авторами інформаційну технологію. Для визначення компонентів, їх структурування і об’єднання в систему, а також для зниження складності системи шляхом абстракції і розмежування повноважень розроблена архітектура системи та описане функціональне призначення кожного модуля системи. Сформовані пропозиції щодо впровадження і використання розробленої системи в освітню діяльність.  

Біографії авторів

Андрій Хижняк, Національний університет «Чернігівська політехніка»

аспірант, старший викладач кафедри інформаційних та комп’ютерних систем

Ольга Пріла, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри інформаційних та комп’ютерних систем

Посилання

Stevens, R., Silver, L., Richards, R., & Campbell, K. (2022). A comparison of faculty and student perspectives of academic integrity in an online environment: A pilot study. Journal of Business Administration. Online, 16(2), 1–13. https://www.atu.edu/business/jbao/fall2022/202202%2002% 20Stevens%20Silver%20Richards%20Campbell.pdf

Valizadeh, M. (2022). Cheating in Online Learning Programs: Learners’ Perceptions and Solutions. Turkish. Online Journal of Distance Education, 23(1), 195–209. https://doi.org/10.17718/ tojde.1050394.

Naidu, K., & Sevnarayan, K. (2023). ChatGPT: An ever-increasing encroachment of artificial intelligence in online assessment in distance education. Online Journal of Communication and Media Technologies, 13(1), e202336. https://doi.org/10.30935/ojcmt/13291.

Malik, A. A., Hassan, M., Rizwan, M., Mushtaque, I., Lak, T. A., & Hussain, M. (2023). Impact of academic cheating and perceived online learning effectiveness on academic performance during the COVID-19 pandemic among Pakistani students. Frontiers in Psychology, 14, 1124095. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1124095.

Arnò, S., Galassi, A., Tommasi, M., Saggino, A., & Vittorini, P. (2021). State-of-the-Art of commercial proctoring systems and their use in academic online exams. International Journal of Distance Education Technologies, 19(2), 55–76. https://doi.org/10.4018/ijdet.20210401.oa3.

AI Proctoring System Official Site. https://ai-proctor.com.

Simon. (2017). Designing programming assignments to reduce the likelihood of cheating. У The nineteenth australasian computing education conference. ACM Press. https://doi.org/10.1145/3013499.3013507.

Agudo, I., Rios, R. & Nieto, A. (2019). Personalized computer security tasks with automatic evaluation and feedback. Proceedings of the 2019 AIS SIGED International Conference on Information Systems Education and Research. https://aisel.aisnet.org/siged2019/1.

Vykopal, J. Švábenský, V., Seda, P. & Čeleda, P. (2022). Preventing Cheating in Hands-on Lab Assignments. In Proceedings of the 53rd ACM Technical Symposium on Computer Science Education - Volume 1 (SIGCSE 2022), Vol. 1. Association for Computing Machinery, New York, NY, USA, 78–84. https://doi.org/10.1145/3478431.3499420.

Chan, J., & Teng, S. (2024). The Design and Implementation of PAGE: Personalised Assessment Generative Engine. Pacific Journal of Technology Enhanced Learning, 6(2), 33-46. https://doi.org/10.24135/pjtel.v6i2.203.

Zampirolli, F. D. A., Pisani, P. H., Josko, J. M., Kobayashi, G., Fraga, F., Goya, D., & Savegnago, H. R. (2020). Parameterized and automated assessment on an introductory programming course. In Simpósio brasileiro de informática na educação. Sociedade Brasileira de Computação. https://doi.org/10.5753/cbie.sbie.2020.1573.

Logacheva, E., Hellas, A., Prather, J., Sarsa, S., & Leinonen, J. (2024). Evaluating contextually personalized programming exercises created with generative AI. In ICER 2024: ACM conference on international computing education research (95–113). ACM. https://doi.org/10.1145/3632620.3671103.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-08-11

Як цитувати

Хижняк, А. ., & Пріла, О. . (2025). Розробка системи автоматизованої генерації та перевірки параметризованих практичних завдань. Технічні науки та технології, (2 (40), 221–233. https://doi.org/10.25140/2411-5363-2025-2(40)-221-233

Номер

Розділ

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ