Розробка системи автоматизованої генерації та перевірки параметризованих практичних завдань
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5363-2025-2(40)-221-233Ключові слова:
параметризовані практичні завдання; автоматична генерація; автоматичне оцінювання; дистанційна навчальна екосистема; віртуальні середовищаАнотація
У роботі представлена модель системи автоматизованої генерації унікальних (параметризованих) практичних завдань та їх подальшої автоматичної перевірки з підтримкою функції автоматичного розгортання ізольованих та контрольованих індивідуальних навчальних середовищ для виконання цих завдань, що реалізує розроблену авторами інформаційну технологію. Для визначення компонентів, їх структурування і об’єднання в систему, а також для зниження складності системи шляхом абстракції і розмежування повноважень розроблена архітектура системи та описане функціональне призначення кожного модуля системи. Сформовані пропозиції щодо впровадження і використання розробленої системи в освітню діяльність.
Посилання
Stevens, R., Silver, L., Richards, R., & Campbell, K. (2022). A comparison of faculty and student perspectives of academic integrity in an online environment: A pilot study. Journal of Business Administration. Online, 16(2), 1–13. https://www.atu.edu/business/jbao/fall2022/202202%2002% 20Stevens%20Silver%20Richards%20Campbell.pdf
Valizadeh, M. (2022). Cheating in Online Learning Programs: Learners’ Perceptions and Solutions. Turkish. Online Journal of Distance Education, 23(1), 195–209. https://doi.org/10.17718/ tojde.1050394.
Naidu, K., & Sevnarayan, K. (2023). ChatGPT: An ever-increasing encroachment of artificial intelligence in online assessment in distance education. Online Journal of Communication and Media Technologies, 13(1), e202336. https://doi.org/10.30935/ojcmt/13291.
Malik, A. A., Hassan, M., Rizwan, M., Mushtaque, I., Lak, T. A., & Hussain, M. (2023). Impact of academic cheating and perceived online learning effectiveness on academic performance during the COVID-19 pandemic among Pakistani students. Frontiers in Psychology, 14, 1124095. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1124095.
Arnò, S., Galassi, A., Tommasi, M., Saggino, A., & Vittorini, P. (2021). State-of-the-Art of commercial proctoring systems and their use in academic online exams. International Journal of Distance Education Technologies, 19(2), 55–76. https://doi.org/10.4018/ijdet.20210401.oa3.
AI Proctoring System Official Site. https://ai-proctor.com.
Simon. (2017). Designing programming assignments to reduce the likelihood of cheating. У The nineteenth australasian computing education conference. ACM Press. https://doi.org/10.1145/3013499.3013507.
Agudo, I., Rios, R. & Nieto, A. (2019). Personalized computer security tasks with automatic evaluation and feedback. Proceedings of the 2019 AIS SIGED International Conference on Information Systems Education and Research. https://aisel.aisnet.org/siged2019/1.
Vykopal, J. Švábenský, V., Seda, P. & Čeleda, P. (2022). Preventing Cheating in Hands-on Lab Assignments. In Proceedings of the 53rd ACM Technical Symposium on Computer Science Education - Volume 1 (SIGCSE 2022), Vol. 1. Association for Computing Machinery, New York, NY, USA, 78–84. https://doi.org/10.1145/3478431.3499420.
Chan, J., & Teng, S. (2024). The Design and Implementation of PAGE: Personalised Assessment Generative Engine. Pacific Journal of Technology Enhanced Learning, 6(2), 33-46. https://doi.org/10.24135/pjtel.v6i2.203.
Zampirolli, F. D. A., Pisani, P. H., Josko, J. M., Kobayashi, G., Fraga, F., Goya, D., & Savegnago, H. R. (2020). Parameterized and automated assessment on an introductory programming course. In Simpósio brasileiro de informática na educação. Sociedade Brasileira de Computação. https://doi.org/10.5753/cbie.sbie.2020.1573.
Logacheva, E., Hellas, A., Prather, J., Sarsa, S., & Leinonen, J. (2024). Evaluating contextually personalized programming exercises created with generative AI. In ICER 2024: ACM conference on international computing education research (95–113). ACM. https://doi.org/10.1145/3632620.3671103.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.