АРХІТЕКТУРА ЗНАННЄОРІЄНТОВАНОЇ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Виталий Васильевич Литвинов Черниговский национальный технологический университет, Україна https://orcid.org/0000-0001-9622-3871
  • Ирина Сергеевна Посадская Черниговский национальный технологический университет, Україна
  • Максим Владимирович Савельев Институт проблем математических машин и систем Национальной академии наук Украины, Україна

Ключові слова:

автоматизована система навчання, інженер зі знань, формалізація, навчання, автоматизація

Анотація

Тривалий проміжок часу процес автоматизації навчання полягав у використанні комп’ютерних засобів для підтримки традиційної форми навчання. У цій статті представлена архітектура автоматизованої системи навчання, головною відмінністю якої є модуль формування знань про предметну область. Виділення в текстово-графічному поданні курсу фрагментів для формалізації дає можливість автоматизувати процеси навчання і контролю знань. Гнучкість у виборі способу представлень знань у формалізованої формі, встановлення прямих посилань між формалізованими знаннями і структурованими текстово-графічними дозволяють інженеру зі знань вносити зміни у структуру курсу, не порушуючи процес навчання. Ефективність навчання підвищується за рахунок автоматизації проміжного і підсумкового контролів знань.

Біографії авторів

Виталий Васильевич Литвинов, Черниговский национальный технологический университет

доктор технических наук, профессор, заведующий кафедрой информационных технологий и программной инженерии

Ирина Сергеевна Посадская, Черниговский национальный технологический университет

аспирант

Максим Владимирович Савельев, Институт проблем математических машин и систем Национальной академии наук Украины

мл. науч. сотр.

Посилання

Могилів А. В. Інформатика : [підручник] / А. В. Могилів. – М. : Академія, 1999. – 256 с.

Петрушин В. А. Интеллектуальные обучающие системы: архитектура и методы реализации (обзор) / В. А. Петрушин // Техническая кибернетика. – 1993. – № 2. – С. 164–189.

Растригин Л. А. Адаптивное обучение с моделью обучаемого : [учебное пособие] /Л. А. Растригин, М. X. Эренштейн. – Рига : Зинатне, 1988. – 160 с.

Томашевський В. М. Аналіз моделей навчання та контролю знань / В. М. Томашевський, І. М. Дмитрик // Вісник НТУУ «КПІ». Інформатика, управління та обчислювальна техніка. –2008. – № 49. – С. 146–151.

Соловов А. В. Проектирование компьютерных систем учебного назначения : [учебное пособие] / А. В. Соловов. – Самара : СГАУ, 1995. – 138 с.

Vitalii Lytvynov. Knowledge representation in the automated learning systems / Vitalii Lytvynov, Iryna Posadska // International Journal “Information Technologies & Knowledge”. – 2015.

– Volume 9, Number 1. – Pp. 34–43.

Tool-based support of university-industry cooperation in IT-engineering / V.V. Lytvynov, V.S. Kharchenko, S.V. Lytvyn, M.V. Saveliev, E.V. Trunova, I.S. Skiter. – Chernihiv : CNUT, 2015. – 108 p.

Моделі кооперації університетів та IT-компаній: системи прийняття рішень на нечіткій логіці : [монографія] / Ю. П. Кондратенко, Г. В. Кондратенко, Є. В. Сіденко, В.С. Харченко. –Х. : ХАІ, 2015. – 133 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Литвинов, В. В., Посадская, И. С., & Савельев, М. В. (2017). АРХІТЕКТУРА ЗНАННЄОРІЄНТОВАНОЇ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Технічні науки та технології, (3(5), 122. вилучено із http://tst.stu.cn.ua/article/view/92370

Номер

Розділ

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ